piątek, 14 czerwca 2013

Czerwcowy Glossybox


Właśnie wpadło w moje ręce najnowsze GLOSSYBOX, i co? Jest bosko! Po majowym rozczarowaniu, przyszła pora na czerwcowy zachwyt! :) Pudełko bardzo, bardzo mi się podoba. Znalazłam w nim aż trzy pełnowymiarowe produkty oraz dwie miniatury.
Dziękuję Glossy, spisaliście się na medal!


Czerwcowe pudełko zostało skompletowane pod hasłem "Powiew lata", produkty mają stać się przebojem letniej kosmetyczki. Mojej już są!

Oto szczegóły:
Batiste - suchy szampon o zapachu Tropical - miniatura 50 ml.
Suchy szampon Batiste sprawia, że w ciągu minuty włosy stają się czyste, pachnące świeżością i miękkie, bez konieczności użycia wody. Fryzura nabiera objętości i lekkości, włosy są uniesione u nasady, a dodatkowo bardziej podatne na stylizację.
Cena 15,90 zł, pojemność 200 ml.
prawdzie nie wierzę w takie cuda, ale czytałam wiele pozytywnych opinii na temat suchych szamponów Batiste. Kusiło mnie żeby wypróbować, teraz będę miała okazję. Jeśli działa zgodnie z obietnicami producenta to zaprzyjaźnię się z nim :)

Jelly Pong Pong - kredka do oczu 2 w 1 - pełnowymiarowy produkt.
Kredka łatwo się rozprowadza, a jej kształt ułatwia swobodne wykonywanie kresek. Nałożona na całą powiekę i roztarta z powodzeniem zastąpi cień do powiek.
Cena 55 zł, waga 2,8 g.
Wolę dostawać kosmetyki pielęgnacyjne, ale czarna kredka zawsze się przyda. Ta dodatkowo pełni dwie funkcje - eyelinera i cienia do powiek. Nie sądzę, żebym kiedyś pomalowała całą powiekę na czarno, ale do kresek lub smoky eyes jak znalazł.

Pat & Rub - Olejek rozświetlający - miniatura 30 ml.
Upiększający olejek do ciała i twarzy skomponowany został z najlepszych tłoczonych na zimno olejów oraz naturalnych rozświetlających cząsteczek mineralnych. Odżywia, regeneruje i chroni skórę, a złote i miedziane drobinki miki dodają skórze słonecznych refleksów.
Cena 89 zł, pojemność 100 ml.

To jest hit! Jestem wielką fanką kosmetyków Pat & Rub. Cenię je za fantastyczny skład, działanie i przyjemność stosowania. Od dawna ostrzyłam sobie zęby na ten olejek, więc jestem zachwycona! Z relacji osób, które go stosowały wiem, że jest bardzo wydajny, pojemność 30 ml z pewnością wystarczy na całe lato.

Figs & Rouge - balsam do ust Coco Rose - pełnowymiarowy produkt.
W 100% naturalny balsam, który pielęgnuje i upiększa usta. Odżywia, nawilża i chroni dzięki formule opartej na roślinnych olejach i woskach. Nada ustom subtelny, różowy odcień.
Cena 25 zł, pojemność 12,5 ml.

Balsamów do ust nigdy za wiele! Ten ma naprawdę przyjemny zapach, delikatny kolor i to co ja bardzo lubię: delikatne srebrzyste drobinki.
Wiem, że balsam ten nie był we wszystkich pudełkach, w niektórych zamiast niego był cień do powiek, gdybym go dostała wylądowałby w najciemniejszym kącie szuflady, a balsam zużyję z prawdziwą przyjemnością!

Emite Make-Up - zalotka - pełnowymiarowy produkt.
Profesjonalna zalotka do rzęs, której specjalny opływowy kształt sprawia, że dopasowuje się do każdego kształtu oka.
Cena 100 zł.


Jest to pierwszy gadżet tego typu w mojej kosmetyczce. Nigdy nie używałam zalotki, ponieważ nie czułam takiej potrzeby. Może czas przekonać się co taki sprzęt zrobi z moimi rzęsami? A może ktoś dostanie ją w prezencie? :) 

Mnie się to pudełko naprawdę bardzo podoba. Uważam, że jest najlepsze, jakie do tej pory do mnie trafiło. Oby tak dalej!

Co sądzicie? Zgadzacie się ze mną?

Jeśli macie ochotę na własne Glossy, można zamówić je tutaj.




2 komentarze:

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)