niedziela, 17 marca 2013

Pat&Rub - kolejna porcja :)

Tyle szczęścia w jednym kartoniku! Kosmetyki, które zamówiłam poprzednio (klik), bardzo mi odpowiadają (recenzje zaczną się pojawiać wkrótce), nabrałam więc ochoty na kolejne.

Oto moje łupy:
- Mgiełka do układania włosów - stylizacja i ochrona


- AOX krem do twarzy - pielęgnacja anty aging z silnymi antyoksydantami



- Rozgrzewający balsam do stóp z cynamonem, imbirem i pomarańczą



- Peeling do ust pomarańczowy delikatnie złuszcza, nawilża, wygładza


- Nawilżający błyszczyk - nawilża, łagodzi, rozświetla


Najlepsze jest to, że zestaw do pielęgnacji ust otrzymałam całkowicie za darmo. Błyszczyki były dodawane z okazji Dnia Kobiet, a peeling "skapnął" mi się jako rekompensata drobnych problemów z moją przesyłką. Takie problemy to ja lubię :)



Z największą przyjemnością przetestują, a później to opiszę!



2 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa tej mgiełki do układania włosów, daj znać jakie są Twoje wrażenia po pierwszych użyciach :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)