piątek, 12 kwietnia 2013

Kwietniowy Glossybox :)

To mój pierwszy Glossybox, który otrzymałam jako subskrybentka, więc na przesyłkę czekałam z niecierpliwością. Dla niewtajemniczonych dodam, że Glossybox to zestaw 5 lub więcej kosmetyków (pełnowymiarowych bądź miniatur 30-50 ml), wybranych przez ekspertów, które trafiają raz w miesiącu wprost do domów subskrybentek. 
Zazwyczaj są to kosmetyki pielęgnacyjne, czasami zdarzają się kolorowe. Przed zamówieniem wypełnia się krótką ankietę "Profil piękności", która ma na celu pomoc w doborze odpowiednich kosmetyków (nie zawsze pudełka z danej edycji mają tą samą zawartość). Na swojej stronie internetowej Glossy ujawnia zawartość pudełek dopiero kilka dni po wysyłce, zawartość więc jest niespodzianką. Teraz wiecie dlaczego tak niecierpliwie czekałam :) Muszę przyznać, że mój pierwszy niespodziankowy box mnie nie rozczarował :)


Oto co znalazłam w moim boxie:
Intensywne serum rewitalizujące BIOLIQ - pełnowymiarowy produkt
Dzięki zawartości ekstraktu z kawioru, intensywnie stymuluje rewitalizację skóry, aktywnie ją nawilża oraz poprawia jędrność i elastyczność. Pomaga modelować owal twarzy. Wyrównuje koloryt, rozjaśniając przebarwienia i niewielkie plamki.
Cena 28 zł, pojemność 30 ml
Ostatnio bardzo polubiłam sera, więc z tego produktu cieszę się najbardziej. Skład na pierwszy rzut oka ok, nie zawiera parabenów, przyjrzę się dokładniej, gdy zacznę stosować. Serum jednak musi odczekać w kolejce - jestem w trakcie EkoAmpułki 1 z P&R, Babuszka Agafia czeka następna, Bioliq na koniec - na szczęście termin przydatność dość odległy, więc zdążę :)

Nawilżająca emulsja do stóp Charmine Rose - miniatura 50 ml
Odżywia, nawilża i regeneruje suchą skórę stóp. Zawartość masła kakaowego i lanoliny zapewnia zmiękczenie i wygładzenie skóry, a obecność wyciągów roślinnych odświeża i poprawia mikrokrążenie, wspomagając odnowę uszkodzonego naskórka.
Cena 40 zł, pojemność 100 ml
Z chęcią testuję przeróżne kosmetyki do stóp. Odkąd zaczęłam biegać, muszę szczególnie dbać o stopy, bieganie niestety nie poprawia ich wyglądu. Za kilka dni wyjeżdżam i miałam zamiar kupić jakiś krem do stóp o małej pojemności, nawet ostatnio będąc w Rossmannie miałam jeden taki w ręce, ale skład miał średni, więc odłożyłam. Krem jak na zamówienie :)

Dezodorant nawilżający RSS Dermo Rassoul - produkt pełnowymiarowy
Dezodorant o długotrwałym działaniu, który zawiera naturalne składniki nawilżające. Bezalkoholowy, idealny dla każdego rodzaju skóry. 
Cena ok. 15 zł, pojemność 75 ml
Przyznam, że nie wpadłabym na to, aby do Glossyboxa wrzucić dezodorant... Ten produkt najmniej mnie ucieszył, zwłaszcza że nie przepadam za dezodorantami w kulce. Kosmetyk pochodzi z Granady, a że Hiszpanię uwielbiam, to wybaczam i zużyję :) Zapach przyjemny, świeży, przypomina mi naszą "niwejkę".

Organiczny krem do ciała Love Me Green - miniatura 30 ml
Odżywia i chroni oraz daje efekt długotrwałego nawilżenia i odnowy warstwy lipidowej - nawet bardzo suchej skóry. Krem szybko się wchłania i pozostawia na skórze naturalny połysk, nie zostawiając tłustego filmu. Skóra staje się jedwabiście gładka.
Cena 129 zł, pojemność 200 ml
Również cieszy w kontekście zbliżającego się wyjazdu. Przyzwoity skład, nie znałam tej marki, cieszę się, że poznam. Jednak pełnowymiarowego produktu raczej nie kupię, ze względu na wysoką cenę.

Peeling do ciała Topaz Glamour Yasumi - miniatura 50 g
Cukrowy peeling do ciała złuszczający martwe komórki naskórka. Składniki aktywne preparatu sprawiają, że skóra po aplikacji jest dokładnie oczyszczona, odżywiona i jedwabiście gładka. Cytrusowy zapach odświeża skórę i pobudza zmysły.
Cena 45 zł, pojemność 220 g


Bardzo lubię peelingi, zwłaszcza cukrowe i solne, wypróbuję więc z przyjemnością. Mam nadzieję, że 50 g wystarczy przynajmniej na dwa użycia :)

Dodatkowo w pudełku znalazłam zestaw kolorowych gumek do włosów oraz dwa vouchery.

Mnie się bardzo podoba zawartość kwietniowego pudełka, cieszę się, że nie znalazłam w nim kolorówki. Różowa pomadka do ust z marcowego leży na dnie szuflady...

Jeśli macie ochotę na własne Glossy, można je zamówić tutaj


1 komentarz:

  1. Zawartość kwietniowego pudełka bardzo fajna, szczególnie to serum mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)