środa, 13 lutego 2013

Moje bieganie

Biegam od niecałego roku, zaczęłam wiosną 2012 roku. Było to moje trzecie podejście do biegania i tym razem udane (znowu do trzech razy sztuka?). 



Do tej pory dzięki bieganiu udało mi się:
  • poprawić samopoczucie
  • dowiedzieć paru rzeczy o sobie
  • ukończyć półmaraton
  • kilka razy wystartować na krótszych dystansach (5, 10 km)
  • poznać fajnych ludzi
  • zaliczyć kontuzję ;)

Biegam dla przyjemności. Cieszę się z każdego treningu, każdego postępu jaki uda mi się zrobić - czy to przebiec dłuższy dystans, czy to poprawić szybkość. Boję się przed każdym startem i przed każdą dłuższą trasą. Na metę zawsze wbiegam uśmiechnięta :)

Ubiegły rok był raczej spontaniczny pod względem biegowym, ten będzie bardziej usystematyzowany. Mam wyznaczony cel: w 2013 roku przebiec 2013 km, aby go zrealizować muszę biegać około 40 km tygodniowo. 
Jeśli chodzi o treningi to zazwyczaj są cztery tygodniowo. Chciałabym, aby jeden bieg w tygodniu był dłuższy (około 20 km), a jeden trening poświęcić     na ćwiczenie siły biegowej poprzez interwały, podbiegi lub przebieżki - a najlepiej wymiennie.

Kiedy piszę tego posta jestem niestety biegowo uziemiona z powodu infekcji
i naprawdę nie mogę doczekać się powrotu na biegowe ścieżki :(

Starty w 2013 roku:
  • 5 stycznia GP Z Biegiem Natury - 5 km, czas 00:29:11
  • 9 lutego GP Z Biegiem Natury - 5 km - nie wzięłam udziału z powodu choroby
  • 16 lutego Zimowy Bieg Trzech Jezior - 15 km, Trzemeszno - niestety j.w.
  • 3 marca GP Z Biegiem Natury - 5 km - zakończenie cyklu GP - już MUSZĘ biec!
  • 16 marca 9 Maniacka Dziesiątka - 10 km
  • 7 kwietnia 6 Poznań Półmaraton - 21,097 km

Na razie tyle, CDN :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)