środa, 6 lutego 2013

Pierwszy post… przed Wielkim Postem :)

W przypływie weny twórczej postanowiłam założyć bloga. Jest to moje trzecie podejście, mam nadzieję, że w tym przypadku sprawdzi się powiedzenie "do trzech razy sztuka" i stanę się prawdziwą blogerką :)

Ale o co biega?
Mnie biega o to, żeby czuć się dobrze, bo wtedy łatwiej się żyje. Każdy ma (lub wciąż szuka) własny sposób na osiągnięcie dobrego samopoczucia. Ten blog będzie o tym, co mnie pozwala czuć się dobrze. Rzeczy te oczywiście się zmieniają, natura ludzka zmienną jest przecież, dlatego trudno teraz napisać konkretnie o czym będę pisać. Jeśli musiałabym wybrać jedno określenie, napisałabym, że blog będzie o przyjemnościach. Przyjemności pomagają czuć się dobrze, jednak to chyba zbyt ogólne określenie, więc uszczegóławiając moje przyjemności to:
- Bieganie (i inne aktywności)
- Czytanie (książki o najróżniejszej tematyce)
- Gotowanie (właściwie to jedzenie, ale najpierw trzeba je przyrządzić)
- Uroda (w zasadzie kosmetyki - bardzo lubię je kupować i testować)

Wyżej wymienione w porządku alfabetycznym, są dla mnie jednakowo ważne ponieważ wzajemnie się uzupełniają.
Bieganie - wyzwala endorfiny, pomaga zachować dobry wygląd, poprawia wydolność organizmu, rozładowuje stres
Czytanie - uczy, bawi, sprawia przyjemność - uczta dla ducha
Gotowanie - zdrowa i zbilansowana dieta pomaga w bieganiu, również przyczynia się do zachowania dobrego wyglądu, a jeśli posiłki do tego są smaczne, jedzenie ich sprawia przyjemność
Uroda - wiadomo ;)

Zapraszam więc do odwiedzin, czytania i komentowania.

2 komentarze:

  1. Kocham wszystko oprócz biegania :) Niestety nie zostałam do tego stworzona :D Powodzenia w prowadzeniu bloga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Nie każdy kocha bieganie, we mnie miłość ta rozwijała się wiele lat, więc nie wszystko stracone ;)
      A tak poważnie, ten blog nie jest tylko o bieganiu, będą przepisy na smaczne, zdrowe i łatwe do przygotowania dania, niebawem pojawią się też recenzje kosmetyków, więc serdecznie zapraszam do odwiedzania Ale o co biega? :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)